luni, 12 mai 2008

Insomnie

M-a ocolit cu inversunare somnul aseara, poate si pentru ca am prins doua ore binecuvantate de somn lenes de duminica. Imi treceau prin cap atatea lucruri de care nu sunt multumita, pe care nu am reusit sa le fac sau pe care le-am facut si nu le pot lua inapoi incat am luat caietul si am inceput sa le scriu.

Dupa 7 pagini nu a mai ramas nimic. Doar faptul ca am reusit in sfarsit sa cumpar pamant pentru un trandafir japonez care a dat niste radacini foarte puternice intr-un pahar cu apa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai incercat sa numeri oi? :)

Anonim spunea...

A propos, chiar ma intreb uneori daca eu sunt sau nu un om cu probleme. Am avut probabil unul dintre cele mai frumoase uichenduri din ultima vreme si cu toate astea tot timpul m-a razbit gandul la cate lucruri le-am lasat balta, sau de care ar trebui sa ma apuc sau daca sunt pe calea cea buna, etc.

7 pagini zici, o fi bine, o fi rau?

Cert e ca acum 30 de ani in tara asta nu exista nici macar jumatate de pagina, la NIMENI. Oare asta o fi bine sau o fi rau?

getbordea spunea...

@anonymous
Am incercat o data si nu m-a ajutat, in schimb am auzit de o alta metoda.

Iti imaginezi ca desenezi cifra 2 luminata moderat pe un fond negru. Cine mi-a relatat metoda mi-a spus ca nu a trecut niciodata de prima curba.

@ovidiu
Acum 30 de ani adica pe timpul si din cauza comunismului?

Anonim spunea...

eact