marți, 6 mai 2008

Greu e viata, dar frumos

Ce sa nu spui cand cineva iti spune ca i s-a intamplat ceva ingrozitor:

- nu stiu ce sa zic
- ce trist
- imi pare rau
- se mai intampla si din-astea, e trist ca se intampla, dar asta e
- o sa te simti mai bine
- si eu am patit ceva asemanator
- trebuie sa fii tare
- nu pot sa cred
- lasa ca o sa treaca si asta
- la toti ne e greu
- Dumnezeu stie de ce a vrut asa sau alte divagatii pseudo-religioase
- capul sus! (update BabyBoo)
- fii tare femeie! (later edit)

Prin simplul fapt ca ti-a spus despre ce e vorba se simte mai bine, macar cu un gram. Eu sugerez o strangere de mana, o imbratisare sincera sau poate un "Pot sa te ajut cu ceva?". De cele mai multe ori spui mai multe daca taci.

8 comentarii:

Mishu spunea...

Am sa tin minte sa tac de acum incolo...

getbordea spunea...

@mishu
Nici eu nu imi amintesc de fiecare data :)

Poate o sa-mi fie mai usor daca am scris aici.

Anonim spunea...

Nu stiu daca poti ajuta pe cineva prin cuvinte. Cred ca in momente grele oamenii tind sa le aprecieze mai putin. In momente grele oamenii vreau sa faca ceva...vreau actiuni. Pentru a te motiva niste cuvinte trebuie sa fii o persoana puternica, iar daca esti o persoana puternica nu astepti sa te motiveze niste cuvinte, te motivezi tu.
The mind is everything. What you think you become.(Buddha)

Anonim spunea...

...dar totusi...e bine sa stii ca ai pe cineva langa tine.

getbordea spunea...

@james bond
In momentele grele te ajuta mai mult cuvintele pe care le spui tu decat cuvintele pe care le spun altii.

Mishu spunea...

dar totusi e bine ca vreau

Anonim spunea...

@ getbordea

Ai mare dreptate. As vrea sa mai adaug totusi ceva. Trebuie sa le si auzi.
Daca faci astea ... lucrurile incep sa se miste.

Anonim spunea...

putini sunt cei care stiu sa se poarte in asemenea momente...