duminică, 13 iulie 2008

Album de vacanţă

Urmează o serie destul de plicticoasă de poze făcute în momentele în care vroiam să maschez faptul că am rămas cu gura căscată. V-am scutit de cele în care zâmbesc forţat lângă diverse obiective turistice, le păstrez ca să-i chinui pe cei mai apropiaţi.


Ne-am încurcat un pic prin Budapesta.


Gosausee din telecabină.



O văcuţă complet neimpresionată de cum se vede Gosau de sus.



Wolfgangsee văzut din Sankt Gilgen.


Biserica din Gosau.


O străduţă din Salzburg.




După căutări istovitoare am găsit si flori de colţ.


În spate se vede Hoher Dachstein, 2995 metri.


Nişte afine şi pentru voi.


Cel mai mult mi-a plăcut Hallstatt.


Hoardele de cotropitori.


Mahlzeit!



Gara din Oradea. Şocul reîntoarcerii. Rromânia e destul de soioasă în primele două săptămâni. După aceea te obişnuieşti sau te muţi.
Later edit. M-am mutat.

Niciun comentariu: