luni, 8 septembrie 2008

A little princess



Am descoperit cel mai gratios mod de a manca o turta dulce, cu tot cu nisipul de sub unghii. Am avut un pic de emotii cand am imortalizat momentul pentru ca am ramas putin traumatizata dupa ultima experienta cand am prins niste pusti cu spatele intr-o poza de pe plaja. Tatal m-a avertizat foarte revoltat sa nu mai fac niciodata poze copiilor lui si m-a pus sa le sterg. M-am simtit ca un criminal care se furiseaza in casa gemenilor jolie-pitt ca sa vanda niste instantanee.


The things I do for you guys!


Un comentariu:

kittynel spunea...

Am patit si eu la fel in Olanda. Faceam poze la flori si din intamplare si la un copil dragalas care miroasea florile.
Tatal/tutorele a venit la mine enervat si m-a pus sa sterg poza sau imi "zdrobeste" aparatul de pamant. Am cautat apoi mai multe informatii despre incidente de genul si intr-adevar este lege care interzice pozatul in public, fara acordul persoanei respective.
Legea a intrat in vigoare si in Ro.
Si intr-adevar, m-am simtit si eu traumatizata de parintele extra protectiv si acuma tot timpul cer voie inainte sa fac poze. Desi suna penibil..