duminică, 5 octombrie 2008

Oameni

Unii oameni imi plac din prima, fara nici un efort, ma fac sa ma simt bine in preajma lor, sa nu ma intreb ce ar trebui sa spun, sa nu mi se para ciudat ca tac. Pentru unii oameni pot sa ma trezesc la patru dimineata chiar daca nu am dormit decat doua ore, doar de dragul unei conversatii cu soseaua goala in fata. Unor oameni pot sa le spun lucruri cu care ma impac greu si singura, unii oameni imi dau impresia ca nu ma judeca orice as spune, ca inteleg lucruri pe care nu le inteleg nici eu.

Unii oameni imi dau energie si pofta de viata, fac din mine un om mai bun.

Unii oameni ma fac sa cred ca nu ar putea face nimic care sa nu se ridice la nivelul imaginii pe care o am despre ei.

La unii oameni mi-e drag si numai sa ma uit.

Nu am gasit prea multi.

5 comentarii:

Andreea Petrican spunea...

Din pacate nu sunt foarte multi ai dreptate. Eu ii pot numara pe degetele de la o mana. Putini sunt cei cu care simti ca poti uita de regulile societatii, reguli care au fost create prin trial and error. Dar oamenii acestia iti fac viata mai frumoasa and worth living

Alexandru spunea...

Zambesc din plin :)

Anonim spunea...

foarte frumos scris :-)

kittynel spunea...

daca vii pana aici, te las sa te uiti la mine cat poftesti :P:P

getbordea spunea...

@kittynel

Asta e cea mai buna oferta pe care am primit-o saptamana asta. :*