miercuri, 6 mai 2009

Giant's Causeway


From Donegal and Giant's Causeway

Deşi am petrecut o grămadă de ore în maşină şi nu eram prea impresionată de pozele pe care le-am găsit pe internet, trotuarul uriaşului îşi merită reputaţia. Cea mai reprezentativă imagine pe care am găsit-o este o gravură pentru că după cum am putut observa şi singură aparatul de fotografiat nu se descurcă prea bine cu condiţiile de iluminare. M-am plimbat câteva ore căscând ochii mari şi nici eu nu am fost mulţumită de cauzele geologice care au dat naştere coloanelor, lava care s-a solidificat încet şi s-a crăpat ca şi pământul fără ploaie. Mie mi-a plăcut explicaţia pe care am auzit-o în trecere de la un alt român, "trepte de la Dumnezeu drăguţul".

Când le urci ca să vezi mai bine marea chiar ai senzaţia că au fost potrivite aşa pentru tine. Mi-am amintit că nu numai oamenii fac geometrie.

Niciun comentariu: